Sinds het faillissement van Blokker zijn we intensief bezig met het verkennen van nieuwe mogelijkheden om het D.E Spaarprogramma voort te zetten. We begrijpen dat veel spaarders benieuwd zijn naar de voortgang en dat het wachten lang duurt. Graag geven we wat meer inzage waarom dit proces meer tijd kost dan verwacht. Het selecteren van een geschikte nieuwe partner is een complex traject. We zoeken een partij die niet alleen betrouwbaar is, maar ook goed aansluit bij de wensen en verwachtingen van onze spaarders. Denk hierbij aan productkwaliteit, assortiment, service en de mogelijkheid om waardepunten te verzilveren.
Het D.E Spaarprogramma blijft eigendom van Douwe Egberts, dus jouw gespaarde punten behouden hun waarde. Je kunt nog steeds sparen voor mooie artikelen zoals koffiekopjes, theeglazen, koffiezetapparaten en waterkokers, die zullen terugkeren in het assortiment. Ook zal er een klein assortiment koffie en thee producten zijn dat je met waardepunten kunt aanschaffen.
Zodra er nieuws is, zullen we dit delen via deze website, nieuwsbrieven en social-media kanalen.
Klik hier om naar de veelgestelde vragen te gaan over het D.E spaarprogramma, je waardepunten, je D.E account en artikelen uit de spaarcollectie.