Zoek op onderwerp

MACHINE INFORMATIE

PROMOTIES

KOFFIE INFORMATIE

Veelgestelde vragen
< Veelgestelde vragen

Na het registreren voor een SENSEO® actie en het ontvangen van de bevestiging hiervan wordt je inzending eerst gecontroleerd op de actievoorwaarden. Dit duurt maximaal 2 weken. Daarna  ontvang je bericht of je deelname is goedgekeurd of niet. Na goedkeuring duurt het maximaal 4 weken voordat je je pakket of je cashback ontvangt.

Onze website werkt het beste bij gebruik van de nieuwste versie van de browsers Microsoft Edge of Google Chrome. Bij gebruik van een tablet, smartphone of andere browser is het mogelijk dat de actiesite niet goed geopend wordt. In dat geval raden wij aan om het via een van de genoemde browsers te proberen, op een computer of laptop.

Klik hier om een voorbeeld te bekijken van een machine registratie. Mocht het registreren en/of uploaden van de benodigde aankoopbewijzen toch niet lukken, neem dan contact met ons, wij helpen je graag!

Fabrikant Philips geeft standaard 2 jaar garantie op SENSEO® koffiemachines.
Voor meer informatie over voorwaarden van garantie, reparatie en andere services kun je terecht op de Philips servicepagina.

Of bel 020-207210048 (werkdagen tussen 08:00 en 20:00 / zaterdag tussen 09:00 en 18:00). Je betaalt alleen je gebruikelijke belkosten.

Met het aankoopbewijs wordt altijd een factuur en/of een kassabon bedoeld. Dit mag geen bestelbevestiging of pakbon zijn.

Als je een foto van je factuur of kassabon maakt, zorg er dan voor dat alle hieronder genoemde punten duidelijk zichtbaar zijn op de factuur en/of kassabon:

  • de winkel van aankoop
  • de aankoopdatum
  • het machine typenummer
  • het aankoopbedrag

Klik hier om voorbeelden te bekijken van een correcte kassabon en/of factuur.

Heb je geen factuur en/of kassabon ontvangen bij je bestelling? Neem dan contact op met de winkel van aankoop zodat zij je verder kunnen helpen.

 

 

Na het registreren voor een SENSEO® actie en het ontvangen van de bevestiging hiervan wordt je inzending eerst gecontroleerd op de actievoorwaarden. Dit duurt maximaal 2 weken. Daarna  ontvang je bericht of je deelname is goedgekeurd of niet.

Bij fabrikant Philips kun je terecht voor accessoires en onderdelen voor je SENSEO® apparaat.
Klik hier om direct naar de juiste pagina te gaan of bel voor meer informatie 020-207210048 (werkdagen tussen 08:00 en 20:00 / zaterdag tussen 09:00 en 18:00). Je betaalt alleen je gebruikelijke belkosten.

 

De verpakkingen van SENSEO® Cappuccino en Café Latte hebben gedurende enige tijd geen D.E waardepunten bevat. Inmiddels zijn er weer verpakkingen verkrijgbaar die wel waardepunten bevatten. Het kan zijn dat je nog verpakkingen zonder waardepunten tegenkomt in de winkel, afhankelijk van de doorloopsnelheid van een bepaald product. Alleen voor Cappuccino Choco kan het iets langer duren voordat er weer verpakkingen met waardepunt verkrijgbaar zijn. Als je het contactformulier hieronder invult, dan helpen wij je graag verder.

Klik hier voor alle informatie van fabrikant Philips over het thema "ontkalken van jouw SENSEO®". Waarom ontkalken, hoe te ontkalken en met welk type ontkalker, ondersteund met instructies en filmpjes.

Bij PHILIPS kun je terecht met al je vragen over koffiezetapparaten en toebehoren van SENSEO®. Ga naar de supportpagina of bel 020-207210048 (werkdagen tussen 08:00 en 20:00 / zaterdag tussen 09:00 en 18:00). Je betaalt alleen je gebruikelijke belkosten.

  1. Alle SENSEO® Cappuccino en Latte varianten en SENSEO® Milka Choco bereid je met de 2-kops padhouder. 
  2. Voor een goede, volle smaak van je Cappuccino, Café Latte of Milka Choco is het vervolgens belangrijk om op het knopje voor 1 kop te drukken.
  3. Na het zetten adviseren wij je het SENSEO® apparaat 1x alleen met water te spoelen. Dat zorgt ervoor dat de restjes worden weggespoeld en zo krijg je een optimale smaak bij een volgende kop.
  4. Doorspoelen doe je door 1x op het knopje voor 1 kop te drukken, met de 2-kops padhouder en koffietuit in de machine, maar zonder koffiepad. Je kunt de 2-kops padhouder en koffietuit ook in de vaatwasser doen.

Bij fabrikant PHILIPS kun je terecht met al je vragen over koffiezetapparaten en toebehoren van SENSEO®. Ga naar de supportpagina of bel 020-2072102048 (werkdagen tussen 08:00 en 20:00 / zaterdag tussen 09:00 en 18:00). Je betaalt alleen je gebruikelijke belkosten.

Bij SENSEO® zetten we ons in om bij te dragen aan een betere wereld voor mens en natuur. Klik hier om daar meer over te lezen.

Bij SENSEO® zetten we ons in om bij te dragen aan een betere wereld voor mens en natuur. Klik hier om daar meer over te lezen.

  1. Alle SENSEO® Cappuccino en Café Latte varianten en Milka Choco bereid je met de 2-kops padhouder. 
  2. Let er op dat de sealranden van de pad niet dubbelgevouwen zijn en dat de pad goed op de padhouder ligt.
  3. Voor een goede, volle smaak van je Cappuccino, Café Latte of Milka Choco is het vervolgens belangrijk om op het knopje voor 1 kop te drukken.
  4. Na het zetten en genieten van je koffie of choco adviseren wij je het SENSEO® apparaat 1x alleen met water te spoelen. Dat zorgt ervoor dat de restjes worden weggespoeld en zo krijg je een optimale smaak bij een volgende kop.
  5. Doorspoelen doe je door 1x op het knopje voor 1 kop te drukken, met de 2-kops padhouder en koffietuit in de machine, maar zonder pad. Je kunt de 2-kops padhouder en koffietuit ook in de vaatwasser doen.

De SENSEO® Originals koffiepads bevatten uitsluitend koffie en geen dierlijke bestanddelen.
Het karakteristieke, natuurlijke, crèmelaagje op de koffie ontstaat doordat de koffie onder druk door de kleine opening van de padhouder gaat. De crèmelaag is daarmee niets anders dan koffie met luchtbelletjes erin. 

In de SENSEO® Latte en Cappuccino varianten en in SENSEO® Milka Choco zitten melkbestanddelen.

De additieven in alle SENSEO® varianten zijn van plantaardige oorsprong.

Ja, SENSEO® koffie is in meerdere landen verkrijgbaar. Klik hier voor een overzicht van landen waar SENSEO® verkrijgbaar is en met welk assortiment. Het is helaas niet mogelijk om varianten die niet in Nederland verkrijgbaar zijn bij ons te bestellen.

Wij helpen je graag!

SENSEO® MACHINE

Bij PHILIPS Consumer Care kun je terecht met al je vragen over SENSEO® machines en toebehoren.
Online: ga voor meer informatie naar de supportpagina

Telefonisch: 020-7210048 (op werkdagen tussen 8-20 uur en op zaterdag tussen 09-18 uur. Je betaalt alleen je gebruikelijke belkosten).

 

SENSEO® KOFFIE EN PROMOTIES

Per e-mail: via het contactformulier hieronder kun je ons een e-mail sturen.

Via Social Media: stuur ons een bericht via Facebook of Instagram.

Telefonisch: 0800-0221121 (maandag t/m vrijdag tussen 9-17 uur)

 

Stuur ons een e-mail:

ga naar de Philips servicepagina of bel 020-7210048

(Schrijf je telefoonnummer aan elkaar, dus zonder spatie of liggend streepje)

Schrijf de cijfers achter elkaar, dus zonder spaties

(Schrijf als: DD/MM/YYYY.)

(De productiecode begint altijd met een letter)

(Schrijf als: DD/MM/YYYY. Mist de dag? Begin dan met 01)

*Deze velden zijn verplicht

arrow.png

Suggesties:

Privacybeleid

 

Wij gebruiken je gegevens niet ongevraagd voor andere doeleinden. Door het versturen van het contact formulier stem je in met ons Privacybeleid. Je geeft ons hiermee toestemming om je data te verwerken in lijn met de Europese data beschermings wetgeving.